Sweet smile

Hela dagen igår höll jag på med studentkorten, dom blev dock inte klara och jag snodde med min dator. Lite tokigt gjort då mor inte heller kan göra klart de¨då. Lite chibba käkas och snart ska vi basta, sköj! Jag jobbade även idag, gick ruskigt segt för vi hade bara nio ungar, och det snöade ute och de andra tyckte att vi inte skulle gå ut då eftersom det är så blött. Då tycker ju jag att man ska först ska kika efter vad barna har med sig för kläder så man kanske kan gå ut ändå. Men icke de, så vi blev inomhus hela dagen.

Livet är lite bra ändå!

 ♥

Kommentarer
Postat av: Sabina-92:a och snart tvåbarns mamma

Hej, hur är det? :)

Har frågestund i min blogg just nu, då många undrar kring min andra graviditet, att min pojkvän inte är pappan osvosv. Kika gärna in och lämna en eller flera frågor också, ni blir länkade i svaren.



http://saabiina.blogg.se/2011/may/7-maj-11-fraga-pa-fraga-paaaaaaa.html



Kram!

2011-05-07 @ 18:37:05
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0