If I could write you a song and make you fall in love, I would already have you up under my arm



Kan man bara helt plötsligt radera en människa ur sitt liv?

Jag har lite små ångest för att jag inte är i Thailand just nu, jag är helt såld. Hade kunnat åka dit och vara där i ett halvår. Önskar så mycket att jag var där just nu. Eller spola fram tiden till den januari, då bär det av igen! :]

Det börjar närma sig uppladdningsfesten, mösspåtagning, bal och student dessutom. Hur kul!? Lite nervöst bara. Sen ut i det riktiga livet, ska jag känna mig vuxen? Det vill jag inte, jag är ju mamsen och papsens lilla flicka ;]

Nu ska jag mysa med min fina igen, imorgon är jag hemma igeeen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0